Personal fitness

Personal fitness is trainen met maximaal 6 mensen tegelijk. De eerste training is een gratis proefles en daarna werk je met jouw personal hormonal profile. Dit is een trainingsschema samengesteld op basis van een 12-punts huidplooimeting. De verhoudingen tussen deze 12 metingen geven de verhoudingen tussen de verschillende hormonen weer. Door het beïnvloeden van de hormonen die uit balans zijn is het mogelijk om vet te verliezen.

Ik begeleid je iedere training persoonlijk, pas je schema op tijd aan, stimuleer je en leer je diverse trucs zodat je continu progressie boekt. In jouw persoonlijke online trainingslogboek hou je zelf al je trainingsdata bij.

Naast een trainingsschema krijg je een persoonlijk voedings- en supplementenadvies wat het resultaat van jouw trainingen sterk optimaliseert.

Om deel te nemen aan de trainingen, dien je afspraken in te plannen in de online agenda. De 1e keer registreer je jezelf en dan kun je je voor Personal fitness inschrijven op het tijdstip dat jou het beste past.

De definitie van training is het verstoren van de homeostase. Ofwel: elke training moet je beter worden. Je wilt de resultaten zien en voelen. Na een trainingsperiode (gemiddeld van 4 tot 6 weken) is het aan te raden om voor een andere trainingsvorm (Kettlebell training)  te kiezen. Hierdoor blijf je je lichaam prikkelen waardoor je progressie blijft boeken.

Om kennis te maken met Personal fitness kun je je aanmelden via de button bovenaan de site.

Trainingstijden:
 
MaandagDinsdagWoensdag
08:00 - 09:00 uur08:00 - 09:00 uur08:00 - 09:00 uur
13:00 - 14:00 uur13:00 - 14:00 uur13:00 - 14:00 uur
19:00 - 20:00 uur19:30 - 20:30 uur19:00 - 20:00 uur
20:00 - 21:00 uur20:30 - 21:30 uur20:00 - 21:00 uur
   
DonderdagVrijdagZaterdag
08:00 - 09:00 uur08:00 - 09:00 uur08:00 - 09:00 uur
13:00 - 14:00 uur13:00 - 14:00 uur09:00 - 10:00 uur
19:30 - 20:30 uur  
20:30 - 21.30 uur  
   
Zondag  
10:00 - 11:00 uur  
11:00 - 12:00 uur